16-12-2023r.
godzina 21:14
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Wyniki przetargów    

Archiwum :: Archiwum 2005 :: Przetargi w 2005 roku


 

07/2005
Przetarg nieograniczony na zaciągnięcie przez Gminę i Miasto Żuromin długoterminowego kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych planowanych w budżecie Gminy i Miasta Żuromin w 2005 r w wysokości 1.500.000 zł

Burmistrz Gminy i Miasta w Żurominie, Plac Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel.
(0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, Tlx. (0-23) 81-29-13
e-mail: 
ugimz@go2.pl
Internet: www.zuromin.ibip.net.pl
REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
zaprasza do złożenia ofert w trybie przetargu nieograniczonego (wartość poniżej

60 000 euro)

zaciągnięcie przez Gminę i Miasto Żuromin długoterminowego kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych planowanych w budżecie Gminy i Miasta Żuromin w  2005 r w wysokości 1.500.000 zł

CPV 66130000-0

Termin realizacji zamówienia:

Kwotę kredytu należy postawić do dyspozycji zamawiającego w następujących terminach:

1 transza w dniu 01.08. 2005r w kwocie 500.000 zł

2 transza w dniu 03.10. 2005r w kwocie 500.000 zł

3 transza w dniu 01.12. 2005 r w kwocie 500.000 zł

  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Infrastruktury Budownictwa Gospodarki komunalnej i Ochrony Środowiska,

pok. 25, tel. (0-23) 657-26-37, w godz. 07:45 - 15:45

  • W postępowaniu nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych
  • Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt. 6 Prawa zamówień publicznych.
  • Uprawnieni do kontaktów: Teresa Jarzynka, Maria Żołnowska, Ewa Wnuk

e-mail: budownictwo@zuromin.ibip.net.pl

 

  • O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
  • Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące dokumenty:
    1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik do siwz
    2. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie – jeśli dotyczy wykonawcy
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    4. Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 2-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    5. Aktualna zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    7. Oświadczenie wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 1;
    8. Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 2

9. Dokument potwierdzający wniesienie wadium

 

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin, pok. 17 w terminie do dnia 2005-06-06 do godz. 09:30. Koperta powinna być oznaczona:

“Przetarg nieograniczony na sfinansowanie zadań inwestycyjnych planowanych w budżecie Gminy i Miasta Żuromin w  2005 r w wysokości 1.500.000 zł”

oraz "Nie otwierać przed godz. 10:00 w dniu 2005-06-06".

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, pok. 36 w dniu 2005-06-06, o godz.10:00.

  • Termin związania ofertą 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert

Kryteria wyboru ofert:

  • oprocentowanie kredytu 90%
  • prowizja przygotowawcza – 10%

Wysokość wadium: 2.000,00 zł
Opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia - 20 zł

 

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin

/-/ Zbigniew Nosek

 

Żuromin, 19.05.2005 r.



Informację wytworzył(a): WIBGKiOŚ
Informację dodał(a): Administrator
Ostatnia modyfikacja: 2005-11-16 09:03:32


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech