16-12-2023r.
godzina 21:14
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Ogłoszenie o wszczęciu postepowania     Specyfikacja istotnych warunków zamówienia     Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej     Ogłoszenie o zawarciu umowy     Unieważnienie postepowania    

Archiwum :: Archiwum 2006 :: Przetargi w 2006 roku


 

Ogłoszenia o zamówieniu
11/2006
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na budowę boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 2 w Zurominie - II etap

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta w Żurominie, Plac Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel.
(0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, Tlx. (0-23) 81-29-13
e-mail:
ugimz@go2.pl
Internet: www.zuromin.ibip.net.pl
REGON: 000528534 NIP: 562-00-01-220
zaprasza do złożenia ofert w trybie przetargu nieograniczonego (wartość poniżej 60 000 euro)

na „Budowę boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 2 w Żurominie– II etap”.

 

Termin realizacji zamówienia: 2006-08-05

Opis przedmiotu zamówienia: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 2 w Żurominie – II etap”

 

Zakres zamówienia obejmuje:

  1. Opracowanie projektu budowlanego.
  2. Wykonanie nawierzchni poliuretanowej na boisku wielofunkcyjnym wraz z liniami i oznakowaniem boisk, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ
  3. Wyposażenie w sprzęt tj: bramki, siatki, itp, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ

Specyfikację Istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Infrastruktury Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. 25,                         tel. (0-23) 657-26-37, w godz. 07:45 - 15:45

Uprawnieni do kontaktów: Marianna Budzińska, Ewa Wnuk, Wojciech Gowin
e-mail: budownictwo@zuromin.ibip.net.pl

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin, pok. 17 w terminie do dnia 2006-05-25 do godz. 09:30. Koperta powinna być oznaczona: "Przetarg nieograniczony na Budowę boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 2 w Żurominie – II etap, nie otwierać przed godz. 10:00 w dniu 2006-05-25".

 

 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, pok. 36 w dniu 2006-05-25, o godz.10:00.

Oferta powinna zawierać:

§      Druk ofertowy - załącznik do siwz

§     Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

§       Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

§      Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

§       Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

§        Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst.
 art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1  ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 1;

§        Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 2

§        Wykaz robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat z zakresu projektowania i budowy boisk lub podobnego do objętego zamówieniem na załączniku nr 3;

- wykonanie min pięciu dokumentacji projektowych obiektów sportowych lub modernizacji obiektów sportowych w tym min jedno z nich  także z pózniejszym wykonaniem przy zastosowaniu nawierzchni poliuretanowej bezspoinowej o powierzchni min 1000m2( na projekt z wykonaniem)

oraz

- wykonanie min czterech zadań związanych z budową lub modernizacją obiektów sportowych o wartości min 300 tyś zł każde potwiedzone dokumentami że prace zostały wykonane nalezycie

§        Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane    z należytą starannością;

§        Wykaz osób i podmiotów  które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności  - na załączniku nr 4;

§        Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia;

§        Aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa

§        Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji – 5 lat

§        Polisę lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – na kwotę ubezpieczenia min. 250.000 zł

§        Dokument potwierdzający średni roczny przychód firmy, w okresie ostatnich 3 lat - min. 800.000 zł

§        Autoryzacja producenta nawierzchni na konkretne zadanie

§        Aprobata techniczna ITB lub rekomendacja ITB

§        Atest PZH

§        Dokumenty potwierdzające, iż wykonawca posiada specjalistyczny sprzęt do wykonywania nawierzchni sportowych między innymi: układarka do nawierzchni poliuretanowej, natryskarka do nawierzchni poliuretanowej itp.

 

1.      O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

3.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

4.      Termin związania ofertą 30 dni,

Kryteria wyboru ofert:

    cena - 100%

Wysokość wadium: 3.000,00 zł
Opłata za specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia – 20,00 zł

 

 

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin

 

/-/ Zbigniew Nosek

Żuromin, 09.05.2006 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

    

 


 

 

 

 

 

 





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech