Uchwała 113/XIX/08
Rady Miejskiej w Żurominie
z dnia 8 kwietnia 2008r.
w sprawie przekazania Powiatowi Żuromińskiemu zadania dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Żuromin do Zespołu Szkół Specjalnych
w Żurominie
Na podstawie art. 18 ust.2 pkt.15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz.1591 z późn. zm.), art. 17 ust.3a pkt.1 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz.U.z 2004r.Nr 256, poz.2572 z późn.zm.) oraz art. 189a w związku z art. 130 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz. U.z 2005 r. Nr 249, poz.2104 z pożn. zm.) uchwala się, co następuje :
§ 1.
Przekazać Powiatowi Żuromińskiemu do realizacji zadanie dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Żuromin do Zespołu Szkół Specjalnych
w Żurominie autobusem stanowiącym własność Zespołu Szkół Specjalnych
od dnia 1 maja 2008 r.
§ 2.
Upoważnia się Burmistrza Gminy i Miasta Żuromin do zawarcia porozumienia ze Starostą Żuromińskim o przekazaniu zadania wymienionego w § 1.
§ 3.
Na realizację zadania wymienionego w § 1. zostanie przekazana Powiatowi Żuromińskiemu dotacja celowa w kwocie 7 997 zł
§ 4.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta Żuromin
§ 5.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia .
|