16-12-2023r.
godzina 21:22
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Prawo lokalne :: Uchwały Rady Miejskiej :: Kadencja 2006-2010 :: Sesja Nr XXVI/2008


 

Uchwala Nr 179/XXVI/08 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 30 grudnia 2008r.
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy i Miasta Żuromin na rok 2009.

Uchwała Nr 179/XXVI/08

Rady Miejskiej w Żurominie

z dnia 30 grudnia 2008 roku

 

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy i Miasta Żuromin na rok 2009.

 

Na podstawie art. 18 ust. 1 i ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” , lit. „i” oraz pkt10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 ze zm.) oraz art. 165, art. 184, art. 188 ust. 2 i art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm.).

 

Rada Miejska uchwala, co następuje:

 

§ 1.

 

Dochody budżetu gminy w wysokości 28 746 068 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1.

 

§ 2.

 

1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 31 064 288 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2, w tym na zadania inwestycyjne nieobjęte wieloletnimi programami inwestycyjnymi w wysokości 3 442 000 zł zgodnie z załącznikiem 3a.

2. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2009 - 2011 zgodnie z załącznikiem nr 3. Łączne wydatki na zadania inwestycyjne wynoszą 5 062 000 zł

 

§ 3.

 

1.Deficyt budżetu gminy w wysokości 2 318 220 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:

1) zaciąganych kredytów w kwocie - 1 058 220 zł,

2) zaciąganych pożyczek w kwocie - 1 260 000 zł,

 2.Przychody budżetu w wysokości 810 972 zł ,(kredyty 424 752 zł i wolne środki 386 220 zł ) przeznacza się na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w wysokości 475 000 zł , pożyczek w wysokości 335 972 zł,

 3.Przychody budżetu w wysokości 3 129 192 zł, rozchody w wysokości 810 972 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4

 

§ 4.

 

W budżecie tworzy się rezerwy:

1) ogólną w wysokości - 74 323 zł,

2) celową w wysokości - 420 000 zł,

z przeznaczeniem na: wydatki bieżące oświaty i wychowania oraz edukacyjnej opieki wychowawczej- wydatki na podwyżki dla nauczycieli, wydatki wynikające z regulacji wynagrodzeń nauczycieli poszczególnych stopni awansu zawodowego, skutków odpraw emerytalnych, oraz wydatków rzeczowych w kwocie - 420 000 zł,

3) celową zgodnie z ustawą o zarządzaniu kryzysowym w kwocie – 63 000 zł .

 

§ 5.

 

1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, w kwocie 4 422 181 zł zgodnie z załącznikiem nr 5.

2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 6.

 

§ 6.

 

1. Ustala się dochody w kwocie 150 000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 134 000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, zgodnie z załącznikiem nr 7.

2. Ustala się wydatki w kwocie 16 000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii, zgodnie z załącznikiem nr 8.

 

§ 7.

 

1. Plan przychodów i wydatków w łącznej kwocie , dla zakładów budżetowych: przychody – 1 500 000 zł, wydatki – 1 500 000 zł,

2. Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie dla dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody – 90 000 zł; wydatki – 90 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 9.

 

§ 8.

 

1. Dotacje podmiotowe dla gminnych instytucji kultury na łączną kwotę 604 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 10.

2. Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę – 100 000 zł, zgodnie załącznikiem nr 11.

 

§ 9.

 

1. Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:

1) przychody - 230 000 zł,

2) wydatki - 220 000 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 12 stanowiącym zestawienie przychodów i wydatków na 2009r.

 

§ 10.

 

Limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:

1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 500 000 zł;

2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - w kwocie 2 318 220 zł;

3) spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów - w kwocie 810 972 zł.

 

§ 11.

 

Upoważnia się Burmistrza do:

1) zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 500 000 zł,

2) zaciągania zobowiązań:

a) z tytułu umów, których realizacja w roku następnym 2010 jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i termin zapłaty upływa w 2010 roku na łączną kwotę 400 000 zł,

b) wykraczających poza rok budżetowy i wynikających z tytułu umów wieloletnich do kwoty łącznej 400 000.zł. nie obciążających jednak każdego budżetu lat następnych powyżej

133 300 zł na realizację wydatków bieżących w zakresie:

- dowożenia uczniów do szkół,

- obsługi prawnej,

- bankowej obsługi budżetu,

- ochrony mienia,

- ubezpieczeń majątkowych,

- innych niezbędnych do realizacji ustawowych zadań.

3) przekazywania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym gminy do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin zapłaty upływa w roku 2010, w ramach kwoty, o której mowa w pkt. 2 lit. b.

4) dokonywania zmian w planie wydatków, z wyłączeniem zmian w wydatkach majątkowych z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami.

5) udzielania w roku budżetowym poręczeń i gwarancji do łącznej kwoty 200 000 zł,

6) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy,

 

§ 12.

 

Przyjmuje się plan dochodów z zakresu administracji rządowej w kwocie 27 180 zł, zgodnie z załącznikiem Nr13

Dochody podlegają zwrotowi do budżetu państwa

 

§ 13.

 

Dołącza się do uchwały prognozę łącznej kwoty długu i spłat gminy na koniec 2009 roku i lata następne.

 

§ 14.

 

Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta Żuromin.

 

§ 15.

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2009 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta.

 

 



 2._Zalaczniki_nr_1,2,3,3a,4,5,6,7,8,9,10,11,12.xls
Załączniki nr 1,2,3,3a,4,5,6,7,8,9,10,11,12
 3._Zalacznik_nr_13_-_PLAN_FINANSOWY_DOCHODOW_na_2009r..doc
Załącznik nr 13 - PLAN FINANSOWY DOCHODÓW na 2009r.
 4._Prognoza_kwoty_dlugu_i_splat_na_rok_2009_i_lata_nastepne.xls
Prognoza kwoty długu i spłat na rok 2009 i lata następne




drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech