Uchwała Nr 221 /XXXI/09
Rady Miejskiej w Żurominie
z dnia 28 maja 2009r.
w sprawie zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Żuromin
Na podstawie art. 18 ust.2 pkt.15, art.40 ust.1 i art.41 ust.1,art.42 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z póź. zm.) oraz art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie( Dz.U.z 2005r. Nr 236, poz.2008 z późn. zm.) - uchwala się, co następuje:
§ 1.
W uchwale Nr 306/XXXVI/2006 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Żuromin (Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 64 poz. 2091) wprowadza się następujące zmiany:
1) §34 otrzymuje brzmienie:
„§34.Wprowadza się następujące górne stawki opłat za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie gminy i miasta Żuromin:
- pojemnik 110 l 4 x w miesiącu – 29,00 zł brutto,
- pojemnik 110 l 2 x w miesiącu - 21,00 zł brutto;
- pojemnik 110 l 1 x w miesiącu - 18,00 zł brutto;
- pojemnik 110 l opłata jednorazowa ( na zgłoszenie) 26,00 zł brutto;
- pojemnik 1100 l 4 x w miesiącu – 112,00 zł brutto
- pojemnik 1100 l opłata jednorazowa ( na zgłoszenie) – 106,00 zł brutto”
§ 2.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta Żuromin.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
|