| 
							                                                                                                Żuromin,  2009-02-13 
  
IBGKiOŚ. 7020-32/05/09 
  
 
ZMIENIONE OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWA
  
Nazwa zamówienia: 
Dostawa materiałów budowlanych do budowy budynków gospodarczych przy budynkach komunalnych w Żurominie: 
        - blacha trapezowa ocynkowana  o wysokości profilu 18 mm, gr. 0,5 mm 
        - blacha trapezowa ocynkowana o wysokości profilu 8 mm, gr. 0,5 mm 
        - blacha czarna gr. 1,5 mm 
        - blacha płaska ocynkowana gr. 0,5 mm 
        - kształtowniki hutnicze 
        - kątowniki hutnicze 
  
1.      Nazwa i adres zamawiającego:  
Gmina i Miasto Żuromin 
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,  
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,  
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220 
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45 
2.      Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 
3.      Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl 
4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do budowy budynków gospodarczych przy budynkach komunalnych w Żurominie, przy ul. Wyzwolenia 56/58: 
- blacha trapezowa ocynkowana  o wysokości profilu 18 mm, gr. 0,5 mm – 200 m2 
- blacha trapezowa ocynkowana o wysokości profilu 8 mm, gr. 0,5 mm – 460 m2 
- blacha czarna gr. 1,5 mm – 120 m2 
- blacha płaska ocynkowana gr. 0,5 mm - 70 m2 
- kształtownik hutniczy  60x60x4 – 880 mb 
- kształtownik hutniczy 50x50x3 – 400 mb 
- kształtownik hutniczy 40x40x3 – 500 mb 
- kształtownik hutniczy  30x50x3 – 220 mb 
- kształtownik hutniczy 50x50x4 – 200 mb 
- kątownik hutniczy 40x40x4 – 370 mb 
- kątownik hutniczy 30x30x3 – 210 mb 
  
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV  44111000-1 
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 
6. Termin wykonania zamówienia – do 20.03.2009 r. 
7. Opis warunków udziału w postępowaniu: 
Warunki udziału w postępowaniu 
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
  
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.  
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX  niniejszej SIWZ.  
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. 
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 
Dokumenty wymagane: 
1.       Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty; 
2.       Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty 
3.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   
4. Oświadczenie na temat dostarczenia gwarancji: 
–  blacha trapezowa – na okres min. 5 lat.  
-  blacha czarna, blacha płaska, kształtowniki, kątowniki – dokumenty potwierdzające jakość produktu (atesty, certyfikaty, świadectwa itp. ) - dostarczenie przed podpisaniem umowy 
5.      Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 3 do oferty) 
  
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 
9. Kryteria oceny ofert: 
    Cena – 100% 
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego 
      Urząd Gminy i Miasta Żuromin 
      Pl. Piłsudskiego 3 
      09-300 Żuromin 
      pokój nr 17 
            do dnia 25.02.2009 r, do godz. 9.30 
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,  
            25.02.2009, godz. 945,  pokój nr. 36 
12. Termin związania ofertą – 30 dni 
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: 
      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: 
      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: 
      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 
  
  
  
  
Burmistrz Gminy 
 i Miasta Żuromin 
  
/-/ Zbigniew Nosek 
						 |