| 
							                                                                                                 Żuromin,  2009-02-24 
  
IBGKiOŚ. 7020-8/09 
  
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
  
Nazwa zamówienia:   Wykonanie dokumentacji projektowej basenu przyszkolnego 
  
1.      Nazwa i adres zamawiającego:  
Gmina i Miasto Żuromin 
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,  
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,  
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220 
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45 
2.      Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 
3.      Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl 
4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
  
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej basenu przyszkolnego: 
- basenu pływackiego o wymiarach 25 x 12,5 m i głębokości 1,2–1,8 m 
- brodzika rekreacyjnego o głębokości 0,4 m – 0,9 m 
- zjeżdżalni o długości ok. 45 m 
- budynku basenu z pełnym zapleczem niezbędnym do eksploatacji urządzeń i obsługi korzystających,  
- łącznika między Zespołem Szkół nr 2 a projektowanym budynkiem basenu 
  
W zakres robót wchodzi wykonanie: 
1. Dokumentacji projektowej: 
- projekt architektoniczny 
- projekt budowlany konstrukcji  
- projekt zagospodarowania terenu 
- projekty branżowe: sanitarna, elektryczna i oświetleniowa 
- projekt przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania 
- projekt instalacji technologicznej oczyszczania, uzdatniania i ogrzewania wody 
- projekt instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej oraz c.o. 
- badania geotechniczne gruntu 
2. Przedmiary robót do każdej z branż 
3. Kosztorys inwestorski 
4. Specyfikacje techniczne w zakresie sposobu prowadzenia robót budowlanych (wymagania w zakresie właściwości i parametrów technicznych materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót) 
5. Uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę 
 
  
Specyfikacja techniczna załączona do niniejszej SIWZ 
 
  
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV  71220000-6 
  
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 
6. Termin wykonania zamówienia – do 31.03.2009 r. 
7. Opis warunków udziału w postępowaniu: 
  
  
 Warunki udziału w postępowaniu 
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.  
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX  niniejszej SIWZ.  
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. 
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
  
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 
1.       Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1  ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty 
2.       Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty 
3.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   
4.       Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert. 
5.       Wykaz co najmniej dwóch projektów obiektów rekreacyjno – sportowych wykonanych w okresie ubiegłych 3 lat z zakresu podobnego do objętego zmówieniem, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty; 
6.       Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane    z należytą starannością;  
7.       Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty; 
8.       Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 
9.       Krótką charakterystykę – opis techniczny proponowanego rozwiązania projektowego, przy uwzględnieniu wymagań określonych w specyfikacji technicznej załączonej do niniejszej SIWZ; 
10.   Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 5 do oferty) 
 
  
Ponadto oferta musi zawierać: ofertę cenową – załącznik nr 1 do SIWZ  
  
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 
9. Kryteria oceny ofert: 
    Cena – 100% 
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego 
      Urząd Gminy i Miasta Żuromin 
      Pl. Piłsudskiego 3 
      09-300 Żuromin 
      pokój nr 17 
            do dnia 05.03.2009 r, do godz. 9.30 
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,  
            05.03.2009, godz. 945,  pokój nr. 36 
12. Termin związania ofertą – 30 dni 
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: 
      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: 
      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: 
      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 
  
  
Burmistrz Gminy 
 i Miasta Żuromin 
  
/-/ Zbigniew Nosek 
						 |