| 
							                                                                                       Żuromin,  2009-03-10 
  
IBGKiOŚ. 7020-8/09 
  
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
  
Nazwa zamówienia:   Wykonanie dokumentacji projektowej basenu przyszkolnego 
  
1.      Nazwa i adres zamawiającego:  
Gmina i Miasto Żuromin 
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,  
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,  
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220 
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45 
2.      Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 
3.      Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl 
4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej  budynku basenu przyszkolnego z  zapleczem oraz z zagospodarowaniem terenu (parkingiem, zjazdami, drogami wewnętrznymi, ciągami pieszymi), zlokalizowanej na terenie Zespołu Szkół nr 2 w Żurominie. 
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY WIELKOŚCIOWE OBIEKTU 
Powierzchnia zabudowy  ok. 1800-2000 m² 
Kubatura ok. 11 000,00 -12 000,00m3 
Ilość kondygnacji  -   1 kondygnacja podziemna 
    -   1 kondygnacja naziemna 
Pojemność hali basenowej ok.80 osób 
Pojemność zaplecza fitness ok.40 osób 
Pojemność widowni ok.90 osób 
Powierzchnia wody ok. 500 m²  
w tym : 
- basen pływacki -  315 m² 
- basen rekreacyjny do nauki pływania z brodzikiem dla dzieci – ok. 150 m² 
- lądowisko – ok.15 m² 
- 1 whirpool   
Długość zjeżdżalni wodnej ok. 60m 
Przepustowość obiektu około 1000 osób / dzień 
Ilość miejsc parkingowych min. 25 stanowisk+ 3 miejsca na autokary 
ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA  
1/. Wielobranżowy projekt budowlany będący podstawą uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę            - 5 egz. 
W tym: 
-projekt budowlany architektury 
-projekt budowlany konstrukcji 
-projekt budowlany wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej 
-projekt budowlany wewnętrznej instalacji co wraz z węzłem cieplnym 
-projekt budowlany wewnętrznej instalacji elektrycznej ( w tym instalacji niskoprądowej i rozdzielni elektrycznej) 
-projekt budowlany wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej 
-projekt budowlany technologii basenu  
-projekt budowlany kolorystyki budynku 
-projekt budowlany drogowy zjazdów, parkingów, dróg dojazdowych – wewnętrznych, chodników 
-projekt budowlany przyłącza wody 
-projekt budowlany przyłącza kanalizacji sanitarnej 
-projekt budowlany kanalizacji deszczowej oraz odprowadzenia wód opadowych z terenów utwardzonych 
-projekt budowlany oświetlenia terenu  
-projekt zagospodarowania terenu 
- wszelkie niezbędne opracowania i uzgodnienie niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę 
2/. Przedmiary i kosztorysy ( ofertowy i inwestorski) – 2 egz. 
3/. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ze szczegółowym określeniem standardów wykończeniowych. – 5 egz. 
4/. Informacje BIOZ- 5 egz 
5/. Wersja elektroniczna wyżej wymienionych opracowań przekazana na nośniku umożliwiającym odczytanie. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z pkt III.SIWZ 
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV  71220000-6 
  
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 
6. Termin wykonania zamówienia – 6 tygodni od dnia podpisania umowy. 
7. Opis warunków udziału w postępowaniu: 
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
     - dysponują przynajmniej  dwiema osobami, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie architektury (bez ograniczeń). 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
     - posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 200.000 zł lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. Spełnienie warunku należy wykazać z ostatnich 3 miesięcy przedstawiając odpowiednie dokumenty. 
     - posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 1.000.000 złotych 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.  
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX  niniejszej SIWZ.  
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. 
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 
1.       Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1  ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty 
2.       Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty 
3.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   
4.       Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert. 
5.       Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
6.       Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
7. Uprawnienia  budowlane  do projektowania w zakresie architektury, łącznie z aktualnym wpisem  na  listę właściwej izby samorządu zawodowego, 
8.  Wykaz co najmniej trzech projektów krytych basenów (o długości toru minimum 25 m) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje) z informacją o etapie ich budowy  
- potwierdzające spełnienie przez osobę przewidzianą do realizacji zamówienia warunku określonego w pkt. VIII.1.2) SIWZ. 
9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty; 
7.       Krótką charakterystykę – opis techniczny proponowanego rozwiązania projektowego, przy uwzględnieniu wymagań określonych w opisie przedmiotu  zamówienia określonym w pkt. III niniejszej SIWZ oraz; 
8.       Dokument potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 200.000 zł lub dokument potwierdzający zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł lub (z ostatnich 3 miesięcy) 
9.       Dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 1.000.000 złotych 
Ponadto dokumentami wymagającymi przez zamawiającego są: 
10.   Wypełniona i podpisana oferta – zał. nr 1 do SIWZ. 
11.   Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną  w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 
  
8. Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 
  
9. Kryteria oceny ofert: 
    Cena – 100% 
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego 
      Urząd Gminy i Miasta Żuromin 
      Pl. Piłsudskiego 3 
      09-300 Żuromin 
      pokój nr 17 
            do dnia 18.03.2009 r, do godz. 9.30 
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,  
            18.03.2009, godz. 945,  pokój nr. 36 
12. Termin związania ofertą – 30 dni 
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: 
      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: 
      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: 
      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 
  
  
Burmistrz Gminy 
 i Miasta Żuromin 
  
/-/ Zbigniew Nosek 
						 |