16-12-2023r.
godzina 21:25
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2009 :: Przetargi w 2009 roku :: Przetarg nr 3 - Wykonanie dokumentacji projektowej basenu przyszkolnego


 

II. 1. Ogłoszenie o zamówieniu 10.03.2009 r

                                                                                      Żuromin,  2009-03-10

 

IBGKiOŚ. 7020-8/09

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI

 

Nazwa zamówienia:   Wykonanie dokumentacji projektowej basenu przyszkolnego

 

1.      Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina i Miasto Żuromin

Plac Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin,

woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel.
(0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,

e-mail: ibgkios@o2.pl
Internet:
www.zuromin.ibip.net.pl
REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220

godz. urzędowania: 7.45 – 15.45

2.      Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

3.      Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl

4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej  budynku basenu przyszkolnego z  zapleczem oraz z zagospodarowaniem terenu (parkingiem, zjazdami, drogami wewnętrznymi, ciągami pieszymi), zlokalizowanej na terenie Zespołu Szkół nr 2 w Żurominie.

CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY WIELKOŚCIOWE OBIEKTU

Powierzchnia zabudowy  ok. 1800-2000

Kubatura ok. 11 000,00 -12 000,00m3

Ilość kondygnacji  -   1 kondygnacja podziemna

    -   1 kondygnacja naziemna

Pojemność hali basenowej ok.80 osób

Pojemność zaplecza fitness ok.40 osób

Pojemność widowni ok.90 osób

Powierzchnia wody ok. 500 m²

w tym :

- basen pływacki -  315 m²

- basen rekreacyjny do nauki pływania z brodzikiem dla dzieci – ok. 150 m²

- lądowisko – ok.15 m²

- 1 whirpool 

Długość zjeżdżalni wodnej ok. 60m

Przepustowość obiektu około 1000 osób / dzień

Ilość miejsc parkingowych min. 25 stanowisk+ 3 miejsca na autokary

ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA

1/. Wielobranżowy projekt budowlany będący podstawą uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę            - 5 egz.

W tym:

-projekt budowlany architektury

-projekt budowlany konstrukcji

-projekt budowlany wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej

-projekt budowlany wewnętrznej instalacji co wraz z węzłem cieplnym

-projekt budowlany wewnętrznej instalacji elektrycznej ( w tym instalacji niskoprądowej i rozdzielni elektrycznej)

-projekt budowlany wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej

-projekt budowlany technologii basenu

-projekt budowlany kolorystyki budynku

-projekt budowlany drogowy zjazdów, parkingów, dróg dojazdowych – wewnętrznych, chodników

-projekt budowlany przyłącza wody

-projekt budowlany przyłącza kanalizacji sanitarnej

-projekt budowlany kanalizacji deszczowej oraz odprowadzenia wód opadowych z terenów utwardzonych

-projekt budowlany oświetlenia terenu

-projekt zagospodarowania terenu

- wszelkie niezbędne opracowania i uzgodnienie niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę

2/. Przedmiary i kosztorysy ( ofertowy i inwestorski) – 2 egz.

3/. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ze szczegółowym określeniem standardów wykończeniowych. – 5 egz.

4/. Informacje BIOZ- 5 egz

5/. Wersja elektroniczna wyżej wymienionych opracowań przekazana na nośniku umożliwiającym odczytanie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z pkt III.SIWZ

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV  71220000-6

 

5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia – 6 tygodni od dnia podpisania umowy.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

     - dysponują przynajmniej  dwiema osobami, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie architektury (bez ograniczeń).

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

     - posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 200.000 zł lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. Spełnienie warunku należy wykazać z ostatnich 3 miesięcy przedstawiając odpowiednie dokumenty.

     - posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 1.000.000 złotych

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.

Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX  niniejszej SIWZ.

Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1.       Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1  ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty

2.       Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty

3.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

4.       Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

5.       Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

6.       Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

7. Uprawnienia  budowlane  do projektowania w zakresie architektury, łącznie z aktualnym wpisem  na  listę właściwej izby samorządu zawodowego,

8.  Wykaz co najmniej trzech projektów krytych basenów (o długości toru minimum 25 m) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje) z informacją o etapie ich budowy

- potwierdzające spełnienie przez osobę przewidzianą do realizacji zamówienia warunku określonego w pkt. VIII.1.2) SIWZ.

9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty;

7.       Krótką charakterystykę – opis techniczny proponowanego rozwiązania projektowego, przy uwzględnieniu wymagań określonych w opisie przedmiotu  zamówienia określonym w pkt. III niniejszej SIWZ oraz;

8.       Dokument potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 200.000 zł lub dokument potwierdzający zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł lub (z ostatnich 3 miesięcy)

9.       Dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 1.000.000 złotych

Ponadto dokumentami wymagającymi przez zamawiającego są:

10.   Wypełniona i podpisana oferta – zał. nr 1 do SIWZ.

11.   Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną
w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

 

8. Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

 

9. Kryteria oceny ofert:

    Cena – 100%

10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego

      Urząd Gminy i Miasta Żuromin

      Pl. Piłsudskiego 3

      09-300 Żuromin

      pokój nr 17

            do dnia 18.03.2009 r, do godz. 9.30

11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,

            18.03.2009, godz. 945,  pokój nr. 36

12. Termin związania ofertą – 30 dni

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

 

Burmistrz Gminy

 i Miasta Żuromin

 

/-/ Zbigniew Nosek





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech