16-12-2023r.
godzina 21:25
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2009 :: Przetargi w 2009 roku :: Przetarg nr 3 - Wykonanie dokumentacji projektowej basenu przyszkolnego


 

II. 1. OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Nazwa zamówienia:   Wykonanie dokumentacji projektowej basenu przyszkolnego

 

Ogłoszenie dotyczy: OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU – USŁUGI

Informacje o zmienianym ogłoszeniu:  IBGKiOŚ. 7020-8/09, data 10.03.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6572637, fax. 023 6572540.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajdują się zmieniany tekstu: pkt 4
  • W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej budynku basenu przyszkolnego z zapleczem oraz z zagospodarowaniem terenu (parkingiem, zjazdami, drogami wewnętrznymi, ciągami pieszymi), zlokalizowanej na terenie Zespołu Szkół nr 2 w Żurominie. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY WIELKOŚCIOWE OBIEKTU Powierzchnia zabudowy ok. 1800-2000 m² Kubatura ok. 11 000,00 -12 000,00m3 Ilość kondygnacji - 1 kondygnacja podziemna - 1 kondygnacja naziemna Pojemność hali basenowej ok.80 osób Pojemność zaplecza fitness ok.40 osób Pojemność widowni ok.90 osób Powierzchnia wody ok. 500 m² w tym : - basen pływacki - 315 m² - basen rekreacyjny do nauki pływania z brodzikiem dla dzieci - ok. 150 m² - lądowisko - ok.15 m² - 1 whirpool Długość zjeżdżalni wodnej ok. 60m Przepustowość obiektu około 1000 osób / dzień Ilość miejsc parkingowych min. 25 stanowisk+ 3 miejsca na autokary ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA                           1/. Wielobranżowy projekt budowlany będący podstawą uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę- 5 egz. W tym: -projekt budowlany architektury -projekt budowlany konstrukcji -projekt budowlany wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej -projekt budowlany wewnętrznej instalacji co wraz z węzłem cieplnym -projekt budowlany wewnętrznej instalacji elektrycznej ( w tym instalacji niskoprądowej i rozdzielni elektrycznej) -projekt budowlany wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej -projekt budowlany technologii basenu -projekt budowlany kolorystyki budynku -projekt budowlany drogowy zjazdów, parkingów, dróg dojazdowych - wewnętrznych, chodników -projekt budowlany przyłącza wody -projekt budowlany przyłącza kanalizacji sanitarnej -projekt budowlany kanalizacji deszczowej oraz odprowadzenia wód opadowych z terenów utwardzonych -projekt budowlany oświetlenia terenu -projekt zagospodarowania terenu - wszelkie niezbędne opracowania i uzgodnienie niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę   2/. Przedmiary i kosztorysy ( ofertowy i inwestorski) - 2 egz.    3/. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ze szczegółowym określeniem standardów wykończeniowych. - 5 egz.    4/. Informacje BIOZ- 5 egz          5/. Wersja elektroniczna wyżej wymienionych opracowań przekazana na nośniku umożliwiającym odczytanie.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z pkt. III SIWZ.
  • W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej budynku basenu przyszkolnego z zapleczem oraz z zagospodarowaniem terenu (parkingiem, zjazdami, drogami wewnętrznymi, ciągami pieszymi), zlokalizowanej na terenie Zespołu Szkół nr 2 w Żurominie. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY WIELKOŚCIOWE OBIEKTU Powierzchnia zabudowy ok. 1800-2000 m² Kubatura ok. 11 000,00 -12 000,00m3 Ilość kondygnacji - 1 kondygnacja podziemna - 1 kondygnacja naziemna Pojemność hali basenowej ok.80 osób Pojemność zaplecza fitness ok.40 osób Pojemność widowni ok.90 osób Powierzchnia wody ok. 500 m² w tym : - basen pływacki - 315 m² - basen rekreacyjny do nauki pływania z brodzikiem dla dzieci - ok. 150 m² - lądowisko - ok.15 m² - 1 whirpool Długość zjeżdżalni wodnej ok. 60m Przepustowość obiektu około 1000 osób / dzień Ilość miejsc parkingowych min. 25 stanowisk+ 3 miejsca na autokary ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA      1/. Wielobranżowy projekt budowlany będący podstawą uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę- 5 egz. W tym: -projekt budowlany architektury -projekt budowlany konstrukcji -projekt budowlany wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej -projekt budowlany wewnętrznej instalacji co wraz z węzłem cieplnym -projekt budowlany wewnętrznej instalacji elektrycznej ( w tym instalacji niskoprądowej i rozdzielni elektrycznej) -projekt budowlany wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej -projekt budowlany technologii basenu -projekt budowlany kolorystyki budynku -projekt budowlany drogowy zjazdów, parkingów, dróg dojazdowych - wewnętrznych, chodników -projekt budowlany przyłącza wody -projekt budowlany przyłącza kanalizacji sanitarnej -projekt budowlany kanalizacji deszczowej oraz odprowadzenia wód opadowych z terenów utwardzonych -projekt budowlany oświetlenia terenu -projekt zagospodarowania terenu - wszelkie niezbędne opracowania i uzgodnienie niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę            2/. Przedmiary i kosztorysy ( ofertowy i inwestorski) - 2 egz. Jako opracowania kosztorysowe należy przyjąć opracowanie - Planowane koszty robót budowlanych które winny być obliczone metodą wskaźnikową wg rozdziału 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 (Dz. U z 2004 r, Nr 130 poz. 1389 z póź zm.)         3/. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ze szczegółowym określeniem standardów wykończeniowych. - 5 egz.    4/. Informacje BIOZ- 5 egz     5/. Wersja elektroniczna wyżej wymienionych opracowań przekazana na nośniku umożliwiającym odczytanie.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z pkt. III SIWZ.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2).
  • W ogłoszeniu jest: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  1.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty  2.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty    3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.    4.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;    6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;     7. Uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie architektury, łącznie z aktualnym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego,      8. Wykaz co najmniej trzech projektów krytych basenów (o długości toru minimum 25 m) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje) z informacją o etapie ich budowy - potwierdzające spełnienie przez osobę przewidzianą do realizacji zamówienia warunku określonego w pkt. VIII.1.2) SIWZ.      9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty;      7.Krótką charakterystykę - opis techniczny proponowanego rozwiązania projektowego, przy uwzględnieniu wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia określonym w pkt. III niniejszej SIWZ oraz;    8.Dokument potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 200.000 zł lub dokument potwierdzający zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł lub (z ostatnich 3 miesięcy)      9.Dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 1.000.000 złotych   Ponadto dokumentami wymagającymi przez zamawiającego są:   10.Wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 1 do SIWZ.   11.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
  • W ogłoszeniu powinno być: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  1.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty  2.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty    3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   4.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;   6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;    7. Uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie architektury, łącznie z aktualnym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego,   8. Wykaz co najmniej trzech projektów krytych basenów (o długości toru minimum 25 m) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje) z informacją o etapie ich budowy - potwierdzające spełnienie przez osobę przewidzianą do realizacji zamówienia warunku określonego w pkt. VIII.1.2) SIWZ.   9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty;  10..Krótką charakterystykę - opis techniczny proponowanego rozwiązania projektowego, przy uwzględnieniu wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia określonym w pkt. III niniejszej SIWZ oraz;  11.Dokument potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 200.000 zł lub dokument potwierdzający zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł lub (z ostatnich 3 miesięcy)      12.Dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 1.000.000 złotych      Ponadto dokumentami wymagającymi przez zamawiającego są:    13.Wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 1 do SIWZ.    14.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.  15.Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

 

 

 

 

 

Burmistrz Gminy

 i Miasta Żuromin

 

/-/ Zbigniew Nosek

 

 





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech