| 
							                                                                                                  Żuromin,  2009-04-17 
IBGKiOŚ. 7020-19/09 
  
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
  
Nazwa zamówienia:   Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami 
  
1.      Nazwa i adres zamawiającego:  
Gmina i Miasto Żuromin 
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,  
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,  
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220 
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45 
2.      Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 
3.      Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl 
4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na odcinku Żuromin – Poniatowo 
CZESC INFORMACYJNA 
Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z: 
-           Decyzją o ustalenie lokalizacji celu publicznego 
-           Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie  
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego , wraz z późniejszymi zmianami. 
-           wymogami aktualnej ustawy „Prawo Budowlane” wraz z przepisami Wykonawczymi 
-           wymogami Zamawiającego 
-           warunkami wydanymi przez gestorów mediów. 
ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA  
- Wykonanie map do celów projektowych w skali 1:500 
- Wykonanie projektu budowlano – wykonawczy będącego podstawą uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę - 5 egz. 
W tym: 
- Projekt budowlano – wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami 
- Projekt zagospodarowania terenu 
- Oświadczenia właścicieli gruntów, przez które przebiegać będzie sieć kanalizacyjna 
- Wszelkie uzgodnienie niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę 
- Przedmiary i kosztorysy ( ofertowy i inwestorski) – 2 egz. 
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. 
- Informacje BIOZ- 5 egz 
- Wersja elektroniczna wyżej wymienionych opracowań przekazana na nośniku umożliwiającym odczytanie. 
- Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji: 
koncepcji przebiegu trasy oraz zastosowanych urządzeń wraz z oszacowaniem wartości robót. 
  
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV  71000000-8 
  
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 
  
  
6. Termin wykonania zamówienia –  
- wykonania map do celów projektowych w skali 1:500 (dla części terenu nieobjętej zasobami geodezyjnymi Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficzne) – w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy, 
- wykonanie koncepcji przebiegu trasy oraz zastosowanych urządzeń wraz z oszacowaniem wartości robót – w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy, 
- wykonania map do celów projektowych w skali 1:500 (dla pozostałej części objętej opracowaniem) oraz wykonanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę – w terminie  do 16 sierpnia 2009 r 
  
7. Opis warunków udziału w postępowaniu: 
Warunki udziału w postępowaniu 
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.  
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX  niniejszej SIWZ.  
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. 
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
  
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 
1.       Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1  ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty 
2.       Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty 
3.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   
4.       Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert. 
5.       Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
6.       Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
7. Uprawnienia  budowlane do projektowania w zakresie instalacji sanitarnych, łącznie z aktualnym wpisem  na  listę właściwej izby samorządu zawodowego, 
8.  Wykaz co najmniej trzech projektów o charakterze podobnym do objętego zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat na załączniku nr 3 do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje)  
  
9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty; 
  
Ponadto dokumentami wymagającymi przez zamawiającego są: 
- Wypełniona i podpisana oferta – zał. nr 1 do SIWZ. 
 - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną 
 w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.  
  
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 
9. Kryteria oceny ofert: 
    Cena – 100% 
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego 
      Urząd Gminy i Miasta Żuromin 
      Pl. Piłsudskiego 3 
      09-300 Żuromin 
      pokój nr 17 
            do dnia 27.04.2009 r, do godz. 9.30 
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,  
            27.04.2009, godz. 945,  pokój nr. 36 
12. Termin związania ofertą – 30 dni 
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: 
      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: 
      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: 
      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 
  
  
Burmistrz Gminy 
 i Miasta Żuromin 
  
/-/ Zbigniew Nosek 
						 |