| 
							                                                                                                Żuromin,  2008-07-14 
  
IBGKiOŚ. 7020-35/09 
  
  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWA
  
Nazwa zamówienia: 
Dostawa i transport HDS materiałów chodnikowych 
  
1.      Nazwa i adres zamawiającego:  
Gmina i Miasto Żuromin 
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,  
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, Tlx. (0-23) 81-29-13 e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220 
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45 
  
2.      Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 
  
3.      Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl 
  
4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i transport HDS materiałów chodnikowych:
-       kostka betonowa – brukowa,  z fazą, szara  200/165/60 – 1000 m2, 
-       kostka betonowa – brukowa, z fazą, szara  200/165/80 – 200 m2, 
-       krawężnik prosty 100/30/15 – 800 mb 
-       krawężnik prosty 100/30/20 – 100 mb 
-       obrzeża gr. 8 cm – 300 mb, 
-       obrzeża gr. 6 cm – 100 mb, 
  
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:   
     CPV -  44.19.00.00-8 
  
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 
  
6. Termin wykonania zamówienia – 4 tygodnie od dnia podpisania umowy. 
  
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 
  
7.1 Warunki udziału w postępowaniu 
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
  
  
 7.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.  
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX  niniejszej SIWZ.  
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. 
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
  
  
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 
  
Dokumenty wymagane: 
§         Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1  ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2  
§         Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 3  
§         Zaakceptowany i podpisany projekt umowy - zał. nr 4 
§         Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   
§         Atesty /certyfikaty/ dokumenty potwierdzające jakość 
 
  
Ponadto dokumentem wymagającym przez zamawiającego jest: 
Wypełniona i podpisana oferta wraz z formularzem cenowym – zał. nr 1  
  
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 
  
9. Kryteria oceny ofert: 
    Cena – 100% 
  
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego 
      Urząd Gminy i Miasta Żuromin 
      Pl. Piłsudskiego 3 
      09-300 Żuromin 
      pokój nr 17 
            do dnia 22.07.2009 r, do godz. 9.30 
  
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,  
            22.07.2009, godz. 9.45, pokój nr. 22 
  
12. Termin związania ofertą – 30 dni 
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: 
      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: 
      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: 
      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 
  
  
  
Burmistrz Gminy 
 i Miasta Żuromin 
  
/-/ Zbigniew Nosek 
  
						 |