16-12-2023r.
godzina 21:25
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2009 :: Przetargi w 2009 roku :: Przetarg nr 13 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy i Miasta Żuromin


 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Nazwa zamówienia:

„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy i Miasta Żuromin w okresie od 06.08.2009 do 05.08.2010”

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Żuromin, Plac Piłsudskiego 3, 09 – 300 Żuromin, woj. Mazowieckie, tel./fax (023) 657-25-40, tel. (023) 657-25-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy i Miasta Żuromin w okresie od 06.08.2009 do 05.08.2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:

1) Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

        2) Ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

3) Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,

4) Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

5) Ubezpieczenia szyb od stłuczenia,

6) Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,

7) Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Od 06.08.2009 do 05.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawca winien:

 

A.      Być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,

B.       Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

C.       Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

D.      Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

E.       Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

Jeżeli Wykonawca działa w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych zawarcie umów ubezpieczenia nie może wiązać się z nabyciem członkostwa w TUW.

 

Wykonawca działający w formie TUW winien złożyć oświadczenie, że zawarcie ubezpieczenia na warunkach zgodnych z ofertą przetargową nie będzie się wiązało z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę jako załączniki do oferty. Wykonawca winien spełniać wszystkie wskazane warunki. Ich ocena odbędzie się na zasadzie „spełnia / nie spełnia”.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - zał. B

2) Aktualny odpis z KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

3) W przypadku wykonawców działających w formie towarzystw ubezpieczeń wzajemnych oświadczenie, że zawarcie ubezpieczenia nie będzie się wiązało z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW – zał. D.

4) Jeżeli zamawiający zamierza wykonać zamówienie z udziałem podwykonawców zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na kwotę poniżej ustalonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006, nr 164 poz. 1163 z późn. zm.).

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

1)  cena łączna ubezpieczenia                              65%

2)  zaakceptowane klauzule dodatkowe              25%

3)  oferowane franszyzy                                     10%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkuczbork.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Eurobrokers Sp. z o.o. Przedstawicielstwo w Mławie, ul. Żwirki 26, 06 – 500 Mława

Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marek Ludwiczak z działającej z pełnomocnictwa zamawiającego firmy Eurobrokers sp. z o.o., Przedstawicielstwo w Mławie, 06 – 500 Mława, ul. Żwirki 26, tel. (023)655-25-87, fax. (023)655-25-90, 0503-09-11-75,

Mail: marek.ludwiczak@eurobrokers.com.pl , od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00

IV.3.4) Termin składania ofert: 29.07.2009 godzina 9:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,  Sekretariat (pokój nr 17).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech