| 
							                                                                                              Żuromin,  2009-08-11 
  
IBGKiOŚ. 7020-38/09 
  
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTA BUDOWLANA
  
Nazwa zamówienia: „Budowa linii kablowej nn 0,4 kV oświetlenia drogowego  wraz ze słupami w Żurominie, przy ul. Lidzbarskiej – Etap I” 
  
1.      Nazwa i adres zamawiającego:  
Gmina i Miasto Żuromin 
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,  
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,  
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220 
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45 
2.      Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 
3.      Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl 
4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
  
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej nn 0,4 kV oświetlenia drogowego wraz ze słupami w ilości 19 sztuk, w Żurominie, przy ul. Lidzbarskiej – Etap I. 
  
W zakres planowanej inwestycji wchodzi:  
- podłączenie skrzynki do linii nn 
- montaż przewodów izolowanych  
- aparaty elektryczne 
- ręczne rozebranie kostki brukowej 
- kopanie rowów 
- przewierty mechaniczne 
- ułożenie rur osłonowych 
- układanie uziomów w rowach kablowych 
- układanie kabli 
- montaż i stawianie słupów 
- montaż przewodów do opraw oświetleniowych 
- podłączenie przewodów 
- montaż opraw  
- obróbka na sucho kabli 
- zasypanie mechaniczne rowów dla kabli 
- wykonanie nawierzchni brukowej 
- badanie linii kablowej niskiego napięcia  
  
Szczegółowy zakres robót – zgodnie z przedmiarem robót – załącznik do SIWZ 
  
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:  
CPV   45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 
  
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 
6. Termin wykonania zamówienia – do 26.10.2009 r. 
7. Opis warunków udziału w postępowaniu: 
Warunki udziału w postępowaniu 
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.  
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX  niniejszej SIWZ.  
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. 
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
  
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 
1.       Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1  ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty 
2.       Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty 
3.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   
4.       Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert. 
5.       Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty; 
6.       Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane    z należytą starannością;  
7.       Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty; 
8.       Uprawnienia budowlane oraz elektryczne 
9.       Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 
10.   Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji – na okres min.  2 lat. 
11.   Certyfikaty atesty na materiały  
12.   Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 5 do oferty) 
  
Ponadto oferta musi zawierać: ofertę cenową – załącznik nr 1 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy 
  
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 
9. Kryteria oceny ofert: 
    Cena – 100% 
  
 10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego 
      Urząd Gminy i Miasta Żuromin 
      Pl. Piłsudskiego 3 
      09-300 Żuromin 
      pokój nr 17 
            do dnia 01.09.2009 r, do godz. 9.30 
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,  
            01.09.2009, godz. 945,  pokój nr 36 
12. Termin związania ofertą – 30 dni 
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: 
      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: 
      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: 
      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 
  
  
  
  
  
  
Burmistrz Gminy  
i Miasta Żuromin 
  
/-/ Zbigniew Nosek 
						 |