16-12-2023r.
godzina 21:25
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2009 :: Przetargi w 2009 roku :: Przetarg nr 21 - Budowa drogi gminnej Młudzyn - Poniatowo - Etap II


 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

                                                                                     Żuromin,  2009-09-21

 

IBGKiOŚ. 7020-1/09

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTA BUDOWLANA

 

Nazwa zamówienia:   Budowa drogi gminne Młudzyn – Poniatowo –

II etap (wykonanie nawierzchni)

 

 

1.     Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina i Miasto Żuromin

Plac Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin,

woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,

e-mail: ibgkios@o2.pl
Internet: www.zuromin.ibip.net.pl
REGON:  130377936, NIP:  572-00-01-220

godz. urzędowania: 7.45 – 15.45

 

2.     Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

 

3.     Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl

 

4.     Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej Młudzyn – Poniatowo

o dł. 2,774 km – Etap II (wykonanie nawierzchni)

 

CPV 45 23 31 20-6      Roboty w zakresie budowy dróg

 

Zakres robót obejmuje:

- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno –asfaltowej, grubość warstwy wiążącej 5 cm po zagęszczeniu

- wykonanie nawierzchni żwirowej na uzupełnienie poboczy gr. ok. 4 cm

- oznakowanie drogi

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki

 

Załącznik Nr 1 do SIWZ                       Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Załącznik Nr 2 do SIWZ                   Dokumentacja projektowa

Załącznik Nr 3 do SIWZ                   Przedmiar robót

 

5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia – do 10.11.2009 r.

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

7.1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

7.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

2.1 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.

Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia (wyszczególnione w pkt. XIII  niniejszej SIWZ) dołączone do oferty.

Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

2.2 Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

 

8.  Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

 

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7  do niniejszej SIWZ.

 

1.         W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

 

1)          Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2)          Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

3)          Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

 

2.         W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

 

1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie dróg odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.

     Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.

 

2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na Załączniku nr 5 do SIWZ. Ponadto dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:

1) konstrukcyjno-budowlanej,

oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

 

3)   Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:

 

- Certyfikaty lub deklaracje zgodności z normą lub aprobaty techniczne , lub

rekomendacja techniczna, lub koncesje

- Aktualne recepty laboratoryjne

na materiały drogowe

 

Ponadto oferta musi zawierać: ofertę cenową – załącznik nr 8 do SIWZ wzór oferty oraz kosztorys ofertowy

 

 

8. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

9. Kryteria oceny ofert:

    Cena – 100%

 

10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego

      Urząd Gminy i Miasta Żuromin

      Pl. Piłsudskiego 3

      09-300 Żuromin

      pokój nr 17

            do dnia 12.10.2009 r, do godz. 9.30

11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,

            12.10.2009, godz. 945,  pokój nr. 36

 

12. Termin związania ofertą – 30 dni

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Z up. Burmistrza

 

/-/ Maria Jędrzejewska

 





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech