| 
							                                                                                                 Żuromin,  2009-10-19 
  
IBGKiOŚ. 7020-42/09 
  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGA
  
Nazwa zamówienia:   
Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji deszczowej w Żurominie” w wysokości 260 000 zł w walucie polskiej
  
1.    Nazwa i adres zamawiającego:  
Gmina i Miasto Żuromin 
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,  
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,  
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220 
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45 
2.    Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 
3.    Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl 
4.    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
  
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji deszczowej w Żurominie” w wysokości 260 000 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w walucie polskiej zgodnie z Uchwałą nr 249/XXXIV/09 Rady Miejskiej w Żurominie, z dnia 16 września 2009 r  
  
Kwota kredytu – 260.000 zł. 
Uruchomienie kredytu – 10 grudzień 2009 r – 260.000 zł. 
Okres kredytowania – 10.12.2009 r – 30.03.2014 r 
Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stawki WIBOR 1m przyjętej z dnia 16.10.2009 r  
tj. 3,53 % 
  
Spłata rat kapitałowych nastąpi w terminie od 30.06.2010 r do 30.03.2014 r 
Ilość rat kapitałowych – 9 
Spłata rat kapitałowych w następujących terminach: 
1)    30.06.2010 r – 26.000,00 zł 
2)    30.09.2010 r – 26.000,00 zł 
3)    30.06.2011 r - 26.000,00 zł 
4)    30.09.2011 r - 26.000,00 zł 
5)    30.06.2012 r - 26.000,00 zł 
6)    30.09.2012 r - 26.000,00 zł 
7)    30.06.2013 r - 26.000,00 zł 
8)    30.09.2013 r - 26.000,00 zł 
9)    30.03.2014 r – 52.000,00 zł 
  
Spłata rat odsetkowych nastąpi w terminie od 30.12.2009 r do 30.03.2014 r 
Ilość rat odsetkowych – 52 Spłaty miesięczne 
  
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV  66113000-5 
  
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 
6. Termin wykonania zamówienia – Kwotę kredytu–260.000,00 zł należy postawić do dyspozycji zamawiającego w terminie 10.12.2009 r 
7. Opis warunków udziału w postępowaniu: 
Warunki udziału w postępowaniu 
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.  
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX  niniejszej SIWZ.  
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. 
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
  
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 
1.      Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 
2.      Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1  ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty 
3.      Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty 
4.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   
5.      Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert. 
6.      Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 2-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
7.      Aktualna zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   
8.      Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 3 do oferty) 
9.      Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie – jeśli dotyczy wykonawcy 
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 
9. Kryteria oceny ofert: 
  
- Oprocentowanie kredytu – 90 % 
- Prowizja przygotowawcza – 10 %  
  
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego 
      Urząd Gminy i Miasta Żuromin 
      Pl. Piłsudskiego 3 
      09-300 Żuromin 
      Sekretariat Urzędu, pokój nr 17 
            do dnia 03.11.2009 r, do godz. 9.30 
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,  
            03.11.2009, godz. 945,  pokój nr 22 
12. Termin związania ofertą – 30 dni 
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: 
      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: 
      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: 
      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 
  
  
  
  
  
  
Burmistrz Gminy  
i Miasta Żuromin 
  
/-/ Zbigniew Nosek 
						 |