16-12-2023r.
godzina 21:08
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2012 :: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 2 W ŻUROMINIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO



 

PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 2 W ŻUROMINIE

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

............................................................................................................................................

nazwa stanowiska pracy

 

pół etatu

..........................................................................................................................................

wymiar etatu

 

umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, aż do zawarcia umowy na czas nieokreślony

...........................................................................................................................................

rodzaj umowy o pracę

 

  1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać niezbędne wymagania:

jest obywatelem polski;

1)     ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

2)     nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

3)     ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 – letnią praktykę w księgowości lub ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości.

4)      posiada dobrą znajomość zasad rachunkowości i planu kont;

5)      posiada wiedzę i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej oraz   posługiwać się programami WORD , Exel

 

Wymagania dodatkowe:

 

1)     Posiada ogólną znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych

2)     Odpowiedzialność, dyspozycyjność, odporność na stres i umiejętność pracy w zespole, umiejętność kierowania pracą zespołu.

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku;

 

1.      Obowiązki wynikające z art. 1 Ustawy o Finansach Publicznych i Ustawy o  Pracownikach Samorządowych. Z dnia 21 listopada 2008r (Dz . U. Nr 223, poz.1458)

2.      Planowanie i rozliczanie budżetu i rachunków dochodów własnych.

3.      Sporządzenie harmonogramu dochodów i wydatków budżetowych.

4.      Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, bilansu, analiz ekonomicznych i innych

5.      Współpraca z Urzędem Gminy i Miasta w Żurominie w zakresie wykorzystania środków finansowych i budżetu Przedszkola Samorządowego Nr 2.

6.      Wykonywanie kontroli wewnętrznej – bieżącej, zgodnie z planem kontroli.

7.      Prowadzenie Obiegów dokumentów finansowo – księgowych.

8.      Sporządzanie planu inwentaryzacji i udzielanie instruktażu odnośnie jej przeprowadzania.

9.      Współpraca z Bankiem, Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

10.  Zapewnienie właściwego archiwizowania dokumentów finansowo – księgowych.

11.  Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych.

12.  Opracowywanie projektów i wewnętrznych przepisów dotyczących rachunkowości.

13.  Obsługa finansowo – księgowa wydatków osobowych w zakresie; wynagrodzeń, nagród, premii, zasiłków i świadczeń ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz wynagrodzenia za czas choroby.

14.  Nadzór nad przestrzeganiem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

15.  Opiniowanie projektów i wewnętrznych decyzji powodujących skutki finansowe.

16.  Zapewnienie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych.

17.  Prowadzenie teczek kancelaryjnych w zakresie finansowym.

18.  Zapoznawanie się z przepisami na bieżąco.

19.  Sporządzanie listy płac dla wszystkich pracowników przedszkola wraz z należnymi potrąceniami w programie komputerowym Kadry i Płace firmy – E-Serwis

a)     listy podstawowe i dodatkowe

b)    godziny nadliczbowe

c)     wynagrodzenia chorobowe z f. płac, ZUS, zasiłki macierzyńskie

20.  Zgłaszanie nowych pracowników do ubezpieczeń społecznych oraz członków ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego, wyrejestrowanie po ustaniu zatrudnienia.

21.  Sprawdzenie dokumentacji stanowiącej podstawę wypłat wynagrodzeń oraz

wynagrodzenia chorobowego i zasiłków chorobowych.

22.  Sporządzanie i wysyłka comiesięcznych imiennych raportów pracowników RCA do ZUS.

23.  Tworzenie wydruków RMUA pracownikom.

24.  Przesyłanie drogą elektroniczną :

a)      wynagrodzeń pracowników

b)      składek do ZUS

c)      podatku do Urzędu Skarbowego

d)      wszystkich rachunków płatnych przelewem w przedszkolu

25.  Dokonanie rocznego rozliczenia podatku

a)      pracownikom- wydruk PIT-ów

b)      do Urzędu Skarbowego – deklaracja PIT 4

26.  Sporządzanie:

a)      deklaracji IWA do ZUS

b)      druków RP-7 dotyczących wynagrodzeń do wniosków emerytalno-rentowych

c)      wydruku kart wynagrodzeń , oraz kart zasiłkowych po zakończeniu roku kalendarzowego

27.  Przygotowanie programu Płace Optivum do wymiany danych pomiędzy programem a aplikacją jednorazowy dodatek uzupełniający w celu przygotowania i wypłacenia nauczycielom dodatku.

28.  Sporządzanie wszystkich sprawozdań dotyczących wynagrodzeń pracowników.

29.  Wydawanie wszelkiego rodzaju zaświadczeń.

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

1)      życiorys – CV;

2)      list motywacyjny;

3)      kwestionariusz osobowy;

4)      kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;

5)      kserokopie świadectw pracy;

6)      oświadczenie, że kandydat nie był skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

7)     oświadczenie o  pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni   praw publicznych;

8)      oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys oraz list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101,poz.926 z późn.zm.).Brak przedmiotowego zapisu będzie uzupełniany w trakcie procedury rekrutacyjnej.

 

Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO Głównego Księgowego”

 

w terminie od dnia 16 kwietnia 2012r.od godz. 700, do dnia 25 kwietnia 2012r.do godz.1500.

 

Osobiście w Przedszkolu – ( pokój u Pani intendentki) lub przesłać na adres:

Przedszkole Samorządowe Nr 2 ul. Licealna 1, 09-300 Żuromin.

 

Termin uważa się za zachowany, jeśli: dokumenty aplikacyjne wpłyną skutecznie do Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Żurominie. Aplikacje, które wpłyną do przedszkola po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

UWAGA:

W Biuletynie Informacji Publicznej będzie informacja o:

·        terminie i miejscu przeprowadzenia testu, rozmowy kwalifikacyjnej;

·        wynikach naboru

 

Dodatkowo na tablicy w kąciku dla rodziców w przedszkolu:

1)     termin i miejsce przeprowadzenia testu, rozmowy kwalifikacyjnej;

2)     informacje o wyniku naboru

 

 

 

Dyrektor Przedszkola

  Zenona Dużyńska

 



 

 

PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE Nr 2 W ŻUROMINIE

ul. Licealna 1 woj. mazowieckie

 

OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW

SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

NA STANOWISKO

 

GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

nazwa stanowiska pracy

 

W wyniku weryfikacji dokumentów aplikacyjnych na ww stanowisko informuję, że wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze spełniają następujące osoby:

1. Marcinkowska Małgorzata

2. Żulewska Maria

 

Jednocześnie zawiadamiam, że ww osoby zostały zakwalifikowane do dalszego etapu procedury rekrutacyjnej, która odbędzie się 11 maja o godz. 1100 w Przedszkolu Samorządowym Nr 2 w Żurominie.

 

UWAGA: Kandydat przed przystąpieniem do rozmowy kwalifikacyjnej winien wylegitymować się dokumentem potwierdzającym tożsamość.

 

Żuromin, dnia 27 kwietnia 2012r.

 

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

Maria Żołnowska

 



 

 

PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 2 W ŻUROMINIE
ULICA LICEALNA 1

 

 INFORMUJE O WYNIKACH NABORU

NA STANOWISKO

 

głównego księgowego

 

  W wyniku zakończenia procedury naboru na ww stanowisko została zatrudniona Pani Maria Żulewska zamieszkała Brudnice ulica Mostowa 6.

 

Uzasadnienie dokonania wyboru:

 

W wyniku przeprowadzonego naboru w dniu 11 maja Komisja wyłoniła do zatrudnienia Panią Marię Żulewską, która na 45 punktów możliwych do zdobycia otrzymała 44. Pani Maria Żulewska posiada wykształcenie średnie ekonomiczne. Posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności pracy na stanowisku głównego księgowego Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Żurominie

 

Żuromin, dnia 11 maja 2012r

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

 /-/ Maria Żołnowska

 



Informację wytworzył(a): Zenona Dużyńska
Informację dodał(a): Piotr Suchoparski
Ostatnia modyfikacja: 2012-05-14 10:00:48


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech