FORMULARZ A – KARTA INFORMACYJNA DLA:
- wniosków o wydanie decyzji,
- wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,
- wniosków o ustalenie programu dostosowawczego
Lp.
|
Wniosek o wydanie decyzji , wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego |
1 |
Numer wpisu |
128/13 |
2 |
Zakres przedmiotowy wniosku
|
Wniosek o wydanie decyzji na usunięcie 4 sztuk drzew – lip, rosnących w pasie drogi wojewódzkiej nr 563 |
3 |
Znak sprawy |
IBPPiOŚ.6131.134.2013 |
4 |
Data złożenia |
29.11.2013r |
5 |
Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON)
|
MZDW Rejon Drogowy Ciechanów |
6 |
Wyszczególnienie załączników do wniosku
|
- |
7 |
Nazwa organu – adresata wniosku
|
Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin |
8 |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) |
Urząd Gminy i Miasta w Żurominie
Pl. Piłsudskiego 3
Wydz. IBPPiOŚ. (pok. Nr 25) |
9 |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) |
- |
10 |
Zastrzeżenia dotyczące udostępniania informacji |
- |
11 |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
- |
12 |
Uwagi
|
- |
|