Nazwa usługi: wydawanie zezwolenia na lokalizację zjazdu z drogi gminnej
|
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tj.Dz.U.z 2007r. Nr 19 , poz. 115 z późn. zm.)
- Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 2.03.1999r. w sprawie
warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne ich
usytuowanie(Dz.U.Nr 43,poz.430)
|
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację zjazdu z drogi gminnej
- Projekt zagospodarowania działki w skali 1:1000 lub 1:500 ze wskazaniem lokalizacji zjazdu
|
Opłaty: Zezwolenia podlega opłacie skarbowej w wysokości 82 zł z chwilą złożenia wniosku.
Wydanie zezwolenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego nie podlegają opłacie skarbowej –art.2 ust. 1 Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U.z 2006r. Nr 225, poz. 1635) |
Przewidywany termin załatwienia sprawy: do 30 dni
|
Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej:
Kierownik Wydziału Infrastruktury, Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Nr pokoju: 25
|
Nr telefonu : ( 023) 6572558 wew. 23
e-mail: ibgkios@o2..pl
|
Tryb odwoławczy: od decyzji stronie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ciechanowie w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
|
Uwagi: Formularze wniosku można pobrać z BIP na stronie www.zuromin-ibip.net.pl lub
w pokoju nr 25.
Opłata skarbowa gotówką w kasie Urzędu lub na konto: nr konta Urzędu Gminy i Miasta : 43 1240 3217 1111 0000 2766 2427 Bank PEKO S.A. I Oddział w Żurominie
|