Nazwa usługi: Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego
|
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 10. 04.1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U.z 2006r. Nr139,poz.993 z późn.zm.;
- Ustawa z dnia 14.06.1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.z 2000r. Nr 98, poz.1071 z późn. zm.)
|
Wymagane dokumenty:
- Podanie właściciela, zarządcy lub najemcy o wymeldowanie danej osoby z miejsca pobytu stałego lub czasowego;
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia wnioskodawcy do danego lokalu ( akt notarialny, przydział lokalu, umowa najmu) – oryginał do wglądu.
|
Opłaty: 10 zł
Opłatę dokonuje się gotówką w kasie Urzędu Gminy i Miasta w Żurominie bądź na rachunek bankowy Nr 43 1240 3217 1111 0000 2766 2427 Bank PEKO S.A. I Oddział w Żurominie
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy: do 60 dni
|
Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej:
Barbara Wiśniewska – podinspektor ds. ewidencji ludności i spraw wojskowych -
pokój nr 2
|
Nr telefonu : ( 023) 6572461 lub ( 023) 6572558 wew. 25
e-mail:
|
Tryb odwoławczy: Strona może wnieść odwołanie od decyzji do Wojewody Mazowieckiego w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Żuromin
|
Uwagi:
|