16-12-2023r.
godzina 21:25
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2009 :: Przetargi w 2009 roku :: Przetarg nr 17 - Budowa kanalizacji deszczowej - etap I - ul. Wierzbowa i ul. Łąkowa w Żurominie


 

1. Ogłoszenie o zamówieniu

   

 Żuromin,  2009-08-21

 

IBGKiOŚ. 7020-42/09

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTA BUDOWLANA

 

Nazwa zamówienia:  Budowa kanalizacji deszczowej – etap I - w ul. Wierzbowej
i ul.  Łąkowej Żurominie

 

1.    Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina i Miasto Żuromin

Plac Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin,

woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel.
(0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,

e-mail: ibgkios@o2.pl
Internet:
www.zuromin.ibip.net.pl
REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220

godz. urzędowania: 7.45 – 15.45

2.    Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

3.    Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl

4.    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej – etap
i w ul. Wierzbowej i ul. Łąkowej

W zakres planowanej inwestycji wchodzą:

- roboty pomiarowe w tym tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza;

- roboty rozbiórkowe – rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej;

- roboty ziemne;

- zakup i  montaż separatora substancji ropopochodnych o przepustowości 20 l/s;

- ułożenie kanałów z rur PCV lub innego tworzywa o średnicy 800 mm;

- budowa studni rewizyjnych z osadnikiem;

- budowa przykanalików z rur PCV DN 160;

- budowa studzienek ściekowych  ulicznych betonowych o śr. 500 mm;

- zasypanie wykopów gruntem nawiezionym;

- uzupełnienie podbudowy;

- uzupełnienie nawierzchni asfaltowej z mieszanek mineralno – bitumicznych;

- tymczasowa organizacja ruchu oraz oznakowanie;

- ewentualne pompowanie wód gruntowych z wykopu, po wcześniejszym zawiadomieniu inspektora nadzoru oraz dokonaniu wpisu w dzienniku budowy o konieczności i czasie pompowania;

 

Szczegółowy zakres robót – zgodnie z przedmiarem robót – załącznik do SIWZ

 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV  45000000-7

 

5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia – do 15.12.2009 r.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.

Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. X  niniejszej SIWZ.

Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1)    Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1  ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty

2)    Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty

3)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

4)    Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

5)    Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty;

6)    Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane    z należytą starannością;

7)    Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty;

8)    Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

9)    Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji – na okres min.  2 lat.

10) Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 5 do oferty)

11) Ponadto oferta musi zawierać: ofertę cenową – załącznik nr 1 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy

12) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

13) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

8. Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: Dwadzieścia tysięcy złotych)

9. Kryteria oceny ofert:

    Cena – 100%

10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego

      Urząd Gminy i Miasta Żuromin

      Pl. Piłsudskiego 3

      09-300 Żuromin

      pokój nr 17

            do dnia 14.09.2009 r, do godz. 9.30

11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,

            14.09.2009, godz. 945,  pokój nr 36

12. Termin związania ofertą – 30 dni

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin

 

/-/ Zbigniew Nosek



 SIWZ-kan_deszczowa-Wierzbowa.doc
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 Druk_oferty.doc
 Oswiadczenie_-art._22-zal._nr_1.doc
 Oswiadczenie_art._24-zal._nr_2.doc
 Dosw._zawod.-zal._nr.3.doc
 Wykaz_osob_-_zal._nr_4.doc
 Projekt_umowy-zal._nr_5.doc
 Przedmiar_robot_-_Kan._deszcz._ul._Wierzbowa_i_ul._Lakowa.pdf
 OPiS_TECHNICZNY-kan._deszczowa_Zamojskiego-Wierzbowa1.doc
 KANALIZACJA_DESZCZOWA-_Wierzbowa-Lakowa_rys.1-6.pdf
 KANALIZACJA_DESZCZOWA-Wierzbowa-Lakowa_rys.1-7.pdf
 KANALIZACJA_DESZCZOWA-Wierzbowa-Lakowa-profil.pdf
 spec_tech_kan_deszczowa.doc




drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech